alexandra magneby

29 JANUARI..

Publicerad 2015-01-29 10:09:00 i DAGBOK,

29 januari idag. Regn, blåst, kallt.. Eller ska vi kalla det svensk vinter? Haha, usch. Kämpade i stormen hem från idrottslektionen, nu har jag tre timmar hål på det också weeeeho! Förra veckan var det 150-dagars vilket följdes av en lugn helg. Fick reda på i måndags att jag har matteprov om två veckor, känns väl sådär inte alls bra. Hehe, var en riktig chansning att välja Matte3b, prov på både kapitel 2&3 med derivata och regler kors och tvärs. En riktig rädsla på riktigt.. Men ja, tre timmars hål var det ja, det är väl nu man ska sätta igång med lite skolarbete och göra nytta. Synd bara att jag nyligen fått nys om serien game of thrones, plötsligt blev det mycket viktigare att se några extra avsnitt av det istället för derivata hehe.. Lätt hänt i detta dystra vinter/höst/vaddetnuär-väder må jag säg. Nu vill jag bannemig ha sommar, värme, konserter och varför inte prova på en festival detta året? Kan bli mitt premiär-festivalår, kan väl bara bli ett bra år då? Känns som det finns så himla mycket lycka i det!! Biljetter till summerburst får det nog ändå bli, som en kickstart på hela sommaren. "Kan det ens bli sommar igen?" den återkommande tanken, när man tittar ut nu känns det något orimligt, men, vi är snart där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela