alexandra magneby

GRAPPA..

Publicerad 2015-02-03 22:18:00 i DAGBOK,

2 snapshots från när jag och victor var på grappa förra torsdagen för att smygstarta helgen. Provade en vegetarisk rätt från deras nya meny som var supergod! 
 

Haj och hå! Kallt som tusan är det ute och vitt är det på marken. Idag har jag pluggat matte och tränat, har varit så mycket prat om bal- och studentklänningar i dagarna så jag ryser uppöver öronen. Jag är ju inte där än??? Åh vad skönt om man hade hittat den där perfekta, och bara kunna lägga det bekymret åt sidan. Någon ska väl fortfarande vara på jakt... KLART är det jag. Känns omöjligt att hitta den perfekta, enkla klänningen... Typiskt ändå... NIGHT XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela