alexandra magneby

9 FEBRUARI

Publicerad 2015-02-09 21:24:00 i DAGBOK,

Godkväll får jag säg! Min måndag har varit väldigt bra, att få vakna upp av att solen lyser in genom fönstret är inte helt fy skam så här i mitten av februari? Ett matteprov är avbockat samt ett box/cross-pass på atletica, så skönt!! Kändes helt okej på provet, man kan aldrig säga för mycket efter matteprov, känns som något bra kan resultera helt tvärtom.. Haha! Min helg har varit väldigt bra den med trots matte hängandes efter en. I fredags fick jag lämnat in 2 cvn, tränat och firat in helgen med en sen aw på grappa med familjen, Victor och Carl. I lördags fick jag och Hanna plöjt ihop en plan till gymnasiearbetet och på kvällen var jag och ett gäng hos otterdahl och käkade trerätters vilket var världsklass! Till efterätt åt vi en jättegod chokladmousse som var det enda jag lyckades få en bild på under kvällen. Söndag - matteplugg med min kusin Eric, för hela slanten. Kvällen bestod av film och glass, en mysig avslutning på veckan helt i min smak, hehe. Tog en promenad till gymmet idag och möts av himmeln ovan, helt underbart!! Då kan man inte låta bli att bara stanna till och stirra. Så otroligt fint. Som en tavla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela