alexandra magneby

JAG LEVER..

Publicerad 2014-10-14 22:26:00 i DAGBOK,

Milano
 
Jo men visst, jag lever.. Eller knappt. Denna veckan är faktiskt pain in the ass rent utsagt. Det är så mycket jag ska göra så jag vet inte vilken ände jag ska börja, och sen är det något nytt som kommer upp och hej stopp helt plötsligt går det upp för en att man är mänsklig också. Det är som att mänskligheten kommer ikapp en eller något. Konstigt va? Skämt o sido.. Men det är sjukt mycket just nu. Inte bara skolan, även fast det trycker på mest så är det mycket annat som tar upp tid, det gäller att försöka prioritera rätt! 
 
Den senaste tiden har jag iallafall: klippt av mig håret, kickat igång studentfirandet med vår första studentfest (som var grym!) och har även fått möjligheten att vara med om en jätterolig sak som ni säkert kommer få reda på snart framöver spm ska bli jättespännande. Det är snart lov, det är det enda jag kan tänka just nu. Det kommer så lägligt!! Ännu en rolig sak som piggar upp i denna missär (skämt igen haha) är att jag och Victor ska iväg på en weekend till Milano efter lovet!! Heart of fashion!! Så taggad! XOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela