alexandra magneby

IN THE MIDDLE OF EVERYTHING..

Publicerad 2014-10-21 21:19:00 i DAGBOK,

 
Ja, hösten har kommit till Varberg också, på riktigt, gula och orangea löv överallt! Men lite mysigt är det ändå, men mest längtar jag till julen. Bort från allt det grå i oktober och november som får en att vilja dra täcket över huvudet varje morgon.. (Känner ni igen er...?)
 
I fredags jobbade jag för eventrestaurangen på varbergsgalan. Blev en sen kväll, kom inte i säng förrän 03.30, men att jobba med goa människor hjälper mycket!! I lördags befann jag mig för första gången på en crossbana, innan jag träffade Victor var detta ett stort intresse han hade! Då hade han väl i stort sätt lagt av med det så jag har aldrig riktigt sett honom göra det som faktiskt varit en stor del av honom, vilket var häftigt och riktigt kul! På kvällen blev det även en svängom ut med grymma tjejer! De senaste söndagarna har varit rätt lugna faktiskt, känns som att hjärnan stänger av för en dag och varvar ner från veckan som varit.
Har haft en riktigt bra helg over all. För övrigt känns det som man verkligen behöver lov nu, är helt slut i huvudet av dessa veckorna. Jag känner på mig att det kommer gå hur fort som helst efter lovet och säkert vara inproppat en massa skolarbeten direkt så jag är faktiskt mer än 100% redo för lov nu. Igår hade jag även mitt första matteprov, läskigt...(!) Men nu längtar jag bara till ledighet, egentid, upppiggande träningspass, umgås med mina nära och kära, halloween och Milano. XO A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela