alexandra magneby

DET SENASTE..

Publicerad 2014-11-06 15:21:00 i DAGBOK,

 
Har jag haft tusen saker på samma gång (känns det som) ne, jag har ju haft ett grymt lov! Halloween och grejer, älskar ju att klä ut mig så den högtiden är alltid rolig! Vi hade förfest ett riktigt gott gäng Vilket avslutningsvis resulterade utgång.
 
Nu när skolan har börjat det är då det känns som vi har tusen saker på samma gång, prov, Inlämningar, mer prov och sen nationella från ingenstans? Jaha ja, bara att lägga i växeln, tuta och köra. Jag har så svårt att koncentrera mig på flera saker samtidigt, det är ju kul att skriva av sig och ha kvar och titta tillbaka på men jag glömmer ju hela tiden, haha! Har varit så mycket nu det sista, planering inför terminen, förberedelser inför lucia osv. har kommit med som tärna i luciacrewet och i måndags kom det även ut "officiellt" bilder och när vi sjunger. Ska bli jättekul att få vara med om detta i december, det kommer vara mycket framträdanden på olika ställen och åkande fram och tillbaka men jag tycker verkligen om julen alla firandet som bla. Lucia som hör den till. Vi är ett jättehärligt gäng så det är nog inga tvivel på att december månad kommer vara över mina förväntningar!
 
Just precis nu sitter jag iallafall på ett tåg påväg mot Köpenhamn med min grabb, därefter åker vi med flyg till Milano. Äntligen säger jag bara, dags att koppla bort hjärnan för ett tag. Inga måsten, ingen stress, bara leva i nuet. Precis vad vi behöver. NEXT UP:MILAN XO A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela